A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Жашківський ліцей №1
Жашківської міської ради Черкаської області

Zhashkiv Lyceum 1 of Zhashkiv City Council of Cherkasy Region

День дванадцятий.

Дата: 12.06.2019 09:19
Кількість переглядів: 558

11.06.2019 , 5 та 6 група працювала на проблемою " Reasons of stress and depression of teens" (Причини стресу та депресії у підлітків). Працюючи у групах, діти визначили головні причини та як уникнути їх.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Під час занять у літній школі учні 4 групи мали можливість в ігровій формі перевірити та закріпити власні знання з рідної мови та літератури. Зокрема, діти під керівництвом учителя  підібрали питання для літературної вікторини. Потім провели цю вікторину за допомогою власноруч виготовленого ігрового поля та визначили кращу команду знавців рідного слова.

 

 

 

 

 

Колір відіграє важливу роль у нашому житті та діяльності. У природі немає нічого безколірного. Людина живе у різноманітному кольоровому світі. Одні кольори дуже яскраві й чисті, інші бліді й настільки невизначені, що деколи важко підібрати їм назву.
Поняття кольору та його сприйняття дуже складні. Кольорознавство охоплює питання пов’язані з фізикою, психологією, світлотехнікою, медициною, технікою, мистецтвом.

 Ось і 7, 8 групи літньої школи вчилися із вчителем Деркач Тетяною Олексіївною, шукати кольорове рішення у декоративному панно.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Вимірюй та обчислюй»

           Сповнений практичних задач минув день для учнів 5-их класів. Діти вимірювали складові паркану та обчислювали кількість матеріалу, необхідного для його зведення. Після необхідних замірів обрахували витрати деревини для спорудження місць відпочинку  та кількість мармурової плитки для оздоблення центральної клумби у парку. Також провели порівняльну характеристику серед дерев різних видів одного віку за товщиною стовбура. Як інструмент використовували  рулетку. Цікавим було вимірювання у «дитячих долоньках» .

  

 

 

 

 

 

 

Заняття із зарубіжної літератури у 2-ій групі пройшо на шкільному подвір'ї у формі літературного калейдоскопу. Завдання були націлені на розвиток креативного та логічного мислення. Після літературної розминки учні відгадували персонажів художніх творів за їхніми портретами та вчинками, змінювали авторський сюжет введенням нових ситуацій, працювали над створенням казки на сучасний лад. Завершилось заняття цікавими рухливими іграми. Час пробіг швидко і з користю для дітей. 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень