A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Жашківський ліцей №1
Жашківської міської ради Черкаської області

Zhashkiv Lyceum 1 of Zhashkiv City Council of Cherkasy Region

Вас вітає вчитель – логопед Колодій Наталія Вікторівна (відео)

Дата: 21.03.2023 12:42
Кількість переглядів: 178

До уваги батьків майбутніх першокласників!

В ліцеї працює вчитель – логопед Колодій Наталія Вікторівна

Закінчила Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини 2021 році та здобула кваліфікацію «Логопед. Вчитель – дефектолог. Організатор спеціальної та інклюзивної освіти. Фахівець інклюзивно – ресурсного центру».

Педагогічний стаж 5 років.

Кваліфікаційна категорія "Спеціаліст II  категорії».

Проблема, над якою працює вчитель: «Виправлення вад мовлення у дітей за допомогою розвиткових ігор та вправ».

Девіз вчителя: «Хай скажуть учні обов’язково чітко й гарно кожне слово».

Життєве кредо:«Життя нам дане для того, щоб жити, радіти, творити й любити».

Логопедія – це наука про порушення мови, про методи їх попередження, виявлення та усунення засобами спеціального навчання і виховання.

Основним в діяльності вчителя-логопеда  є робота, спрямована на подолання і профілактику розладів мовлення у дітей, навчання та виховання дітей шкільного віку з мовленнєвими порушеннями.

Основні напрямки роботи:

Обстеження учнів 1 – х класів з метою виявлення дітей із мовними вадами.

Діагностика мовленнєвих порушень.

Зарахування до логопедичної групи учнів, які мають мовні недоліки та виправлення їх.

Корекція порушень усного і писемного мовлення.

Співпраця з вчителями, батьками.

Проведення консультацій для учнів, вчителів та батьків.

 

Організація логопедичної роботи.

 

Обстеження учнів 1-х класів для зарахування їх до логопедичних груп  проводиться з 1 по 15 жовтня.

На логопедичні заняття зараховуються діти, які мають різні відхилення мовного розвитку.

Приймання учнів з вадами мови проводиться протягом усього навчального року в міру звільнення місць.

Наповнюваність груп – 4-5 дітей.

 

Що ми робимо на логопедичних заняттях?

Розвиваємо артикуляційну та дрібну моторики.

Формуємо правильну звуковимову, закріплюємо її у скоромовках, віршах та в зв’язному мовленні.

Розвиваємо слухову увагу, пам’ять, фонематичний слух, звуковий аналіз та синтез.

Поповнюємо словник, вчимося правильно граматично та зв’язно оформлювати висловлювання.

Розвиваємо різні види мислення, зорову увагу, пам'ять та коригуємо зорово – просторові орієнтації.

Коригуємо різні види дислексій (порушення навичок читання) та дисграфій (порушення навичок письма).

 

До уваги батьків!

Дитина має бути готовою до роботи з логопедом, тому що її свідоме бажання виправити звуки має велике значення.

При виправленні певного звуку не звертайте уваги на інші спотворені звуки.

Матеріал має відпрацьовуватися послідовно, а не вибірково. Пропуски окремих етапів роботи впливають на якість виправлення вад мовлення.

Перехід від одного етапу до наступного відбувається тільки при засвоєнні попереднього матеріалу.

Кожний виправлений звук необхідно відразу вводити в розмовно-побутове мовлення.

Активно допомагайте дитині та вимагайте від неї виконання завдань.

Дитина повинна займатися щоденно по 15-20 хвилин, виконувати завдання, працювати як над новим, так і попереднім завданням.

 



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень