Інженерний тиждень у 9-В класі "Цінність води"
В рамках інженерного тижня у 9в класі вчитель математики Дика Т.В. провела
урок «Цінна вода». Метою заняття було ознайомлення учнів з технологіями
збору, очищення та заощадження води.
На уроці діти проаналізували різні проблеми з водою, що мають короткотривалі
та довготривалі наслідки. Особливу увагу вчителька звернула на проблеми з
водою, що виникли в Україні в наслідок війни з Росією.
Аналізуючи різні сфери життя (сільське господарство, промисловість,
екосистеми, міське середовище, здоров’я та санітарія) школярі вкотре
усвідомили, якою катастрофічною може бути нестача води або її забруднення.
Розглядаючи блок «Приклади розумного поводження з водою», учні
познайомилися з кількома інженерними розв’язаннями проблеми
водопостачання та доступу до чистої води в різних країнах.
Дітей зацікавили переваги краплинного поливу та застосування системи збору
дощових вод на схилах, незасаджених культурними рослинами. Захопливою
виявилась інформація про, так званні, «міста-губки», ідеєю проєктування яких є
стійкість до повеней та підтоплень. Нові технології фільтрування стічної води та
очищення використаної води безпосередньо в домівках були не менш
цікавими. Також на уроці школярі отримали інформацію, як створити та
використовувати автономні опріснювальні установки.
Пізнавальний урок про розумне використання води змінює відношення дітей до
однієї з великих цінностей на планеті – чистої води, спонукає берегти воду,
застосовувати різні способи збору, очищення та заощадження води.