Результати анкетування педагогічних працівників
Дата: 23.04.2020 21:29
Кількість переглядів: 479
В опитуванні взяли участь 31 педагогічний працівник, що становить приблизно 33%.
12. Для підвищення якості дистанційного навчання учнів, що саме, на Вашу думку, потребує удосконалення?
- Щоб кожен учень мав доступ до технічних засобів . Тому що не всі батьки мають дома комп'ютер.
- Не завантажувати учнів
- Технічні можливості, самоосвіта вчителя
- Технічне забезпечення кожного учня.
- Технічні засоби
- Більша частина учнів уникають завдань. Вчителі не повинні вишукувати всіх в соціальних мережах. Вести відеоуроки нас не навчали і змушувати не повинні.
- Мотивація самих учнів
- Спіі впраця класовода чи класного кері вника з учителем предметником.
- Методика навчання
- Потрібен час для мотивації учнів( оціненими роботами), удосконалення роботи з платформами вчителів, україномовних відеоматеріалів за програмою.
- Технічне забезпечення,якісний Інтернет,підготовка кваліфікованих спеціалістів
- Технічна система і програма інтернет платформи...
- Забезпечення необхідним обладнанням і вчителів і дітей! (Не у всіх є комп'ютери або смартфони) Так як не всі мають можливість постійно бути в мережі інтернет. Опанувати одну платформу досконало, а не декілька і без толку.
- Наявність інтернету
- Технічне обладнання
- Робота з онлайн уроками
- Технічне забезпечення учителів і учнів,якісний інтернет,наявність матеріалів,відповідно вивчених тем, онлайн ресурсів,уміння працювати з різними освітніми платформами.
- Навики користування новими платформами
- Технічної і матеріальної бази
- Чітко створений розклад відео-уроків, онлайн-уроків які будуть проводитись.
- Чітка організація та налагодження процесу дистанційного навчання
- Щоб учні володіли технологіями дистанційного навчання
- Технічні. Можливісті
- Підвищення вмінь учителя
- Тнхнічне забезпечення, підтримка батькпми дітей
- Технічні можливості
- Бажання дітей
- Рівень технічної підготовки вчителя.
- -
- Якість зв`язку, мотивація учнів, їх бажання навчатися