A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Жашківський ліцей №1
Жашківської міської ради Черкаської області

Zhashkiv Lyceum 1 of Zhashkiv City Council of Cherkasy Region

Новини

Дата: від до Скинути

Незабудки пам’яті

 З метою відзначення роковин голодоморів та політичних репресій в Україні, виховання в учнівської молоді патріотизму, глибокого усвідомлення причин і наслідків геноциду українського народу сьогодні у нашій школі упродовж дня проведено хвилини пам’яті, згадано скорботні роки для України.  У шкільній  бібліотеці  організовано виставки фотоматеріалів та публіцистичної літератури «І пам’яті свіча не згасне…». Змістовними та скорботними стали години-пам’яті проведені у початкових класах: 3-А клас- «Не дамо загасити свічку пам’яті», 3-Б - «Квітка незабудка », 4-А – «Пам’яті жертв голодомору» .  . Урок-пам’яті і скорботи  у 9-Б класі «Голод 33-го – біль душі і пам’ять серця» не залишив байдужим жодного старшокласника.  Учні 10-11 класів провели диспути на тему «Трагічні уроки історії», переглянули документальний фільм «Голодомор. Великий злам» із серії «Невідома Україна». Проведено виховні години на теми «І плакала свіча в скорботі» 5-Аклас ,  « Ми пам’ятаємо, ми сильні » - 7-А клас, «Колоски пам’яті»- 1-В клас . У кожному класі цього дня, дітьми було виготовлено  квітки незабудки. Сьогодні квітка незабудка використовується, як символ пам'яті жертв Голодомору 1932 – 1933 років . Вона нагадує нам і нашим дітям, що ми не маємо права забути мільйонів жертв Голодоморів – символ трагічних подій голодоморів в Україні

15:56 22.11.2019

Науковий пікнік.

Ось і добіг кінця п’ятий інноваційний тиждень . Завершальним  акордом якого,було проведення наукового пікніка  , де всі зацікавлені учні , педагоги та гості закладу мали можливість побачити якісні реакції на визначення йонів, пташку рівноваги, вулкан з аспірином, пляшку з кульками , акваігри, фізику в дитячих іграшках,  зігнуті картонні смужки в потоці повітря тощо. Провели аналіз видихуваного повітря та якісні реакції на  вуглекислий газ. Побачили проростання  насінин різних видів рослин.

15:14 22.11.2019

Професійне зростання і обмін досвідом.

Педагогічне партнерство та обмін досвідом – це ще  одна із форм інноваційної роботи, прерогативою якої є активний обмін напрацьованого матеріалу. Цікавим та змістовним було заняття  на тему «Інформаційні технології в управлінській діяльності», яке для своїх колег-директорів провів О.М. Ярош. Упродовж  заняття були розглянуті головні аспекти управлінської діяльності та можливості використання інтернет-ресурсів у  пракичній роботі директора школи.

14:35 22.11.2019

День четвертий. Фізика.

У 9-А класі 21 листопада проведено відкритий урок з фізики  на.тему "Око як оптична ситема. Вади зору". Учні дізналиь про будову ока, як утворюється та сприймається зображення. Присутні дізнались про такі вади зору як близорукість і  далекозорість та як їх виправити, що таке астигматизм та дальтонізм, косоокість. Під ча бесіди діти прийшли до висновку, що зір -це найдивовижніший і найцінніший дар природи, його потрібно берегти, дотримуючись правил гігієни зору, вживаючи овочі та фрукти, які містять вітиміни, корисні для наших очей. На уроці було використано метод перевернутого навчання,  пояснення теми супроводжувалось показом презентації, при закріпленні -- інтерактивну вправу Льорнінг.  Заняття пройшло швидко та цікаво.

08:27 22.11.2019

Впроваджуємо НУШ.

У третій день інноваційного тижня вчителі початкових класів Жашківської громади мали можливість відвідати  відкритий урок з української мови  в 1В класі, які працюють за науково-педагогічним проектом «Інтелект України». Тема уроку: «Звук «Г», букви Гг, звуки «Р» букви  Рр. Українська народна казка «Лисичка та журавель». Метою уроку було навчити учнів читати склади та слова зі звуками «Г» та «Р», сприймати текст, передбачати його за малюнком, тренувати навички читання, розвивати вміння переказувати, передавати емоційний стан персонажів, визначати жанр художнього твору, головну думку, виховувати в учнів бажання допомагати, ділитися з іншими, бачити красу навколишнього світу. Все це вчителю вдалося завдяки використанню на уроці інтерактивних методів навчання, як, прийому стеження (під аудіосупровід), вправам «Презентація букв», «Човник», «Фотоапарат», «Будиночок алфавіт», «Кульки». А вправа «Оживи казку» розкрила в учнів акторські здібності до передачі прочитаної казки.

15:25 21.11.2019

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень