A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Жашківський ліцей №1
Жашківської міської ради Черкаської області

Zhashkiv Lyceum 1 of Zhashkiv City Council of Cherkasy Region

Новини

Дата: від до Скинути

Інженерний тиждень 2024: виготовлення опадоміра

В рамках інженерного тижня 2024 учні 6 - Г класу застосували набуті на уроках географії знання та вміння на практиці - виготовили опадомір, використавши мінімальну кількість підручних матеріалів. Діти застосували свої прилади на домашніх ділянках та подвір'ї ліцею, визначаючи кількість опадів протягом доби та вносили дані до календаря погоди. За спостереженнями  за добу, у різних районах нашого міста випала неоднакова кількість опадів.

13:43 06.02.2024

Інженерний тиждень - 2024: учні 3-В класу - юні винахідники науково-технічного прогресу

   Учні 3-В класу  занурилися у цікавий світ Інженерії. Протягом тижня вони активно створювали електричне коло, досліджували чарівний вулкан, вивчали підводний світ та займалися заломленням світла. Діти отримали багато знань та залишилися приємно враженими від цікавих експериментів. 1. Електричне коло: Провели практичну демонстрацію електричного кола, підкреслили основні складові та показали, як протікає струм. Учні активно брали участь у збиранні та тестуванні електричних схем.

22:20 05.02.2024

Інженерний тиждень - 2024: учні 1-В класу

 Життя саме підказало нам тему цьогорічного Інженерного тижня — самозарадність. Навичка, з якою живеться впевненіше і дорослим, і дітям. Адже той, хто здатен сам про себе потурбуватися, зможе допомогти іншим. « Може дитина повторює те , що було вже зроблено, створено іншими людьми, але якщо це діяння – плід її власних зусиль, вона творець; її розумова діяльність – творчість» - словами В. Сухомлинського можна підтвердити всю пізнавальну діяльність дитини під час проведення  « Інженерного тижня». Словами не передати всіх тих емоцій , які вирували навколо інженерного тижня, який співпав для учнів 1- В класу з тижнем " Ми- дослідники  ми- винахідники". Щодня в наших  дослідницьких лабораторіях відбувалися вирішення інженерних й експериментальних задач, проводилися видовищні експерименти, де діти самі намагалися пояснити, чому так відбувається, не тільки слідкували за ходом експериментів, а повністю занурювалися у процеси, під час яких наука набуває практичного застосування. Думали та майстрували під час перерв  і в позаурочний час з учителями Герасимчук Тетяною Миколаївною та Коваль Анною Олегівною,  вдома  з батьками. Цікаво було спостерігати як учні по-різному підходили до виконання завдань: вимірювали, доводили як краще і швидше зробити й отримували дивовижні результати!Головне було не те, що ми робили, а як ми це робили ! Цікаві ідеї, обмін досвідом штовхали й мотивували на нові звершення. Використання конструктора LEGO під час проведення « Інженерного тижня» допомагало зрозуміти , як  широко використовувати моделі реального світу.  Наші  класні і домашні «STREAM- лабораторії» сприяли формуванню наукового світогляду і розвивали в дітей пізнавальний інтерес, інтерес до дослідницької діяльності. Зробити власноруч інженерну конструкцію і побачити її в дії- найкращий мотив для розвитку творчості учнів. За невеликий час дітки зрозуміли, що фізика та хімія - не сухі науки, а захопливий, дивовижний, незвіданий світ.

21:26 02.02.2024

Інженерний тиждень-2024: учні 2-В класу

Ось і закінчився цікавий , змістовний і захоплюючий інженерний тиждень.  Учні  2-В класу показали своє бажання творити, створювали  моделі незвичайних транспортних засобів "Вжух" та "Тіп топ", були магами в надзвичайній  дослідницькій  лабораторії, дізнавались про різноманітні властивості води, вчилися "чаклувати" за допомогою таємничих хімічних речовин,  вивчали чарівне поняття "електризація", виготовляли із підручних матеріалів цікаві іграшки, роботів, чудернацьких тваринок, планшети, настільні ігри, лабіринти. Діти  творили, фантазували,  розвивали свій власний інженерний потенціал та  отримували від цього  величезне задоволення.

19:42 02.02.2024

Інженерний тиждень-2024: учні 4-Б класу вчилися очищувати воду

  До 2030 року глобальний дефіцит водних ресурсів на планеті сягне 40%. Подібні прогнози вже є звичними, але в Україні ми  зіштовхуємося з проблемою доступу до води як до питної, так і технічної вже сьогодні.  Це і удар ворога по водогону Дніпро- Миколаїв, підрив Каховської ГЕС . Тому учні 4-Б класу  вчилися опріснювати воду способом виморожування, а за допомогою вугільного фільтра очищували її.  Також проводили різні досліди,  розглянули, які мікроби можуть бути у воді та виготовили найпростіший "дощолов".

14:42 31.01.2024

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень